onsdag 29 juli 2009

På äventyr.....

Idag lämnade jag mina plikter och begav mig ut i stora världen dvs Edsbyn..... De har ett fantastiskt bibliotek med bra filmer och datorer.....därav detta inlägg.
Jag inledde mitt äventyr med att fika på Sommars, som är ett gammalt och rejält konditori i utkanten av samhället. Där kan du inte får en espresso och croissanter. Här erbjuds det bryggkaffe, madelflarn och kanellängder...
Därefter var jag på Erikshjälpen och fyndade!!! (jag lägger in bilder senare) Drömmen att få gå helt ostörd i två timmar! Blev lite många "fynd" bara...men vad sägs om ett retrotyg för 25 kr!!!! En stor lampskärm i guldbrokad med tofsar.....mm. Det är en religiös upplevelse att gå på loppis i hälsingland.....
Nu ringer Folke och mamma har varit på rymmen för länge....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Traditionell festpinne

Traditionell festpinne
Enligt gammal sed görs en pinne som smyckas med band och pappersblommor

Besöksräknare