måndag 31 augusti 2009
Jobbat med olika idéer till ståltrådskursen i slutet på september. Svårt att hitta nybörjargrejer som är lätta och som blir något.... vad tycker ni????
1 kommentar:
Lisa Bredahl
31 augusti 2009 kl. 19:11
JAg gillade iden med provröret. Modern och nytt smälter samman. Super fint!!!
Kram
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Populära inlägg
Traditionell festpinne
Enligt gammal sed görs en pinne som smyckas med band och pappersblommor
Besöksräknare
besöksräknare
JAg gillade iden med provröret. Modern och nytt smälter samman. Super fint!!!
SvaraRaderaKram