Superfint:)) såg det sist men vi babblade så hemskt så jag glömde söga det. det brukar ju bli så när vi ses. kram
Superfint:)) såg det sist men vi babblade så hemskt så jag glömde söga det. det brukar ju bli så när vi ses. kram
SvaraRadera