söndag 6 december 2009

Julmarknad!!!





Nu är det över och allt är klart. Känns lite konstigt efter allt arbete. Det var så mycket folk, trevlig musik och gott fika!!! Roliga saker var till fösäljning loppisgrejer, hantverk, konstnärer, ljusförsäljning, knäckebröd, hattar, klockor, textilier i en massagehörna!!!! Fullt upp i 7 timmar!
Affärerna gick strålande och jag sålde slut på änglar och fick beställningar på fler. Vantarna gick över förväntan- även här beställningar... Blompinnarna försvann snabbt tillsammans med hantryckta julkort....
Bjöd familjen på restaurang på kvällen - barnen har varit mycket ensamma och Lars har hjälpt mig så mycket! mina underbara killar!!!
Nu ska jag rätta skrivningar och sätta 150 betyg.... sedan ska jag vila!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Traditionell festpinne

Traditionell festpinne
Enligt gammal sed görs en pinne som smyckas med band och pappersblommor

Besöksräknare