söndag 25 april 2010
Beställning på en bröllopskrona!
Jag ska börja fundera på en krona till Sarah som ska gifta sig. Färgstark som hon är måste det bli något extra. KUL!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Populära inlägg
Traditionell festpinne
Enligt gammal sed görs en pinne som smyckas med band och pappersblommor
Besöksräknare
besöksräknare
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar