lördag 8 maj 2010

Marknadsdagar i Snickeriet- Jonsereds fabriker

Fredagen gick åt till att sätta upp borden, bygga scen och fixa placeringar. Så tomt och 12 timmar senare ett myller av människor!

Det var mycket luftigare än på julmarknaden men ungefär lika många besökare.

Mina grejer ståltråden och handledsvärmarna
Fem väskor har bytt hem och ett vykort!!!!

Tantmedaljerna har jag med mig varje gång och det går alltid några. Nyckelbanden var nya och jag sålde de flesta- kanske jag fortsätter med.Handledsvärmarna tittade folk på men det är nog inte säsong.

Mina tröjor sålde bra tack vare min snygge modell- se bild!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Traditionell festpinne

Traditionell festpinne
Enligt gammal sed görs en pinne som smyckas med band och pappersblommor

Besöksräknare