lördag 30 april 2011

sol, arbete och gemenskap...

Vilken dag!
Drog ut mitt arbete på fabriksgården och jobbat hela dagen. Fått besök av kär vän och fikat vid ån. Solen  har varit framme hela dagen och jag har fått så mycket gjort. Lycka! Idag känns det som om jag får saker klara och att det blir någon utställning den 7 maj.....

Först råmaterialet till trädgårdspinnarna- konservburkar! 
 målade träknoppar...

Material till vindflöjlar


 Fick hjälp av maken att bygga utställningen- inte bara snickare utan även balansakrobat!
 Ur röran ska det bli ordning- kaos skapar idéer.....

 Skönt att vara ute i solen och njuta och samtidigt göra nytta...
 och så kom bästa Eva och hjälpte till och vi hann samtidigt prata om allt som händer och sker i livet

 Knopparna är helt klara!!!!



men alla vindflöjlar blir klara imorgon - hoppas jag!

1 kommentar:

  1. Kolla, fina grejer det blev, vilka bilder, du får ge mig fler uppdrag när jag kikar förbi. Den stora bilden på blå blomknopp, den är helt magisk!

    SvaraRadera

Populära inlägg

Traditionell festpinne

Traditionell festpinne
Enligt gammal sed görs en pinne som smyckas med band och pappersblommor

Besöksräknare