onsdag 17 juli 2013

Erikshjälpen i Edsbyn

Varje sommar besöker jag Erikshjälpen i Edsbyn och som jag har fyndat där...
men jag tror det är över. Plötsligt har de ökat priserna och då blir det inte riktigt samma sak. Jaja jag vet det går till välgörande ändamål men vill ju hitta vackra saker och inte betala för mycket. ... Letade kläder till sonen men det var hål på dem och fläckar. Ett tyg hittade jag men så var det en stor fläck... Nä lite besviken är jag. 
Hittade en klänning som funkade och när jag kom hem tyckte sonen att jag såg ut som en husmor från 50-talet- plötsligt blev klänningen ett fynd. Sonen suckade....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Traditionell festpinne

Traditionell festpinne
Enligt gammal sed görs en pinne som smyckas med band och pappersblommor

Besöksräknare