måndag 9 augusti 2010
Målat lite....
.... och här är utsikten från trappan...
Fått lite pippi på fåglar...
Sista bilden behöver något mer men jag avvaktar ....
1 kommentar:
Eva Rune
10 augusti 2010 kl. 23:25
Vilka underbara målningar! Roligt att se! Eva
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Populära inlägg
Traditionell festpinne
Enligt gammal sed görs en pinne som smyckas med band och pappersblommor
Besöksräknare
besöksräknare
Vilka underbara målningar! Roligt att se! Eva
SvaraRadera