lördag 11 september 2010
Helgen stängt i Fabriken
I helgen gifter sig Zara och Henning och jag har gjort brudkronan!
Det blir därför lite verkstad men mycket fest i helgen- jag återkommer till Fabriken på tisdag- Välkomna!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Populära inlägg
Traditionell festpinne
Enligt gammal sed görs en pinne som smyckas med band och pappersblommor
Besöksräknare
besöksräknare
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar