tisdag 23 november 2010
Förberedelser inför marknaden......
Vilken röra- orkade inte städa upp allt sist jag var på marknad så det fick jag ta idag.
Nu är jag klar för julmarknaden- i alla fall sakerna för dekorationen, kvitton och påsar....men mycket kvar med det jag ska sälja....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Populära inlägg
Traditionell festpinne
Enligt gammal sed görs en pinne som smyckas med band och pappersblommor
Besöksräknare
besöksräknare
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar