fredag 5 november 2010

Jag hade gått ensam hela dagen och arbetat. Producerar just nu mycket på löpande band inför julmarknaden- änglar och ljuslyktor. Dessutom har jag två större beställningar som kräver planering och där jag måste testa olika lösningar. Tankarna går runt och man blir lite introvert.  
Tänker mycket på skolan och hur mycket jag gillar det och hur mycket kraft och ork det tar. Min tanke om balans- skolan som handlar om relationer och verkstaden som är mitt eget, fungerar sådär just nu.  Pendeln slår alltid mot skolan.....det tar aldrig slut.
SÅÅ idag har jag ältat och det är sådan tur att just vännen ringer och har med sig mat och bryter en medelålders kvinnas grubblerier..
.Tack kära Eva för att du kommer med kraft och skratt!!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Traditionell festpinne

Traditionell festpinne
Enligt gammal sed görs en pinne som smyckas med band och pappersblommor

Besöksräknare