lördag 5 februari 2011

Goran Kajfes - Headspin



Jag sitter här hemma och väntar på att maken kommer hem så att jag kan ta mig ned till Fabriken. Planen med verkstadstid på lördagarna fungerar si sådär sista tiden. Sjukdom, seriespel och andra åtaganden gör det inte lätt. MEN när lugnet lagt sig i stugan får man saker gjorda. Precis fått Goran Kajfes senaste album, You tube klippet är en annan skiva, och den sätter fart på kreativiteten och fokuseringen.  Livspusslet fortsätter och jag hittar små stunder här och där för att jobba med Bildfabrikens projekt. Tacksam för min familj, vänner och allt roligt som ska hända i vår! allt har sin tid. Min 8-åriga son Folke, sa precis- om man tänker efter är ett år ganska kort. Jag vrider upp min gode Kajfes och slutar med att se all hinder och gör det bästa av just nu.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Traditionell festpinne

Traditionell festpinne
Enligt gammal sed görs en pinne som smyckas med band och pappersblommor

Besöksräknare