tisdag 8 februari 2011


Så här är läget. Intresset har varit Ok men det är många som är upptagna just den helgen.


Nu senaste dagarna har jag fått flera avhopp och de som anmäld sitt intressse och skulle återkomma, har inte hört av sig igen. Jag har lagt kurser i anslutning till lov innan och det verkar fungera dåligt. Jag har väl lärt mig nu.

Pågrund av så få har anmäld sig ställer jag därför in vårens grannlåtssömnad. Testar i höst igen och funderar kanske på att ha en syjunta en annan helg, men då blir det ingen kurs och därför ingen kostnad. Skriver i så fall på bloggen.
För finns det något roligare? Nål och tråd och gemenskap!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg

Traditionell festpinne

Traditionell festpinne
Enligt gammal sed görs en pinne som smyckas med band och pappersblommor

Besöksräknare